Pepee Oyunları

Yazar: cizgifilmi.gen.tr Tarih: 07:34 Kategori: Yorum: Yorum Yap



Pepee Ben soluk AM düşünmeye başlarlar.' 'O zaman neden şeytan yemek değil mi? Ben, kendimi dined Bu numskulls deliberating iken hangi dünya sizi veya başka-bu ait olmalıdır. Eğer bana göstereyim en yakın lokali de iyi yemek. ' Kendi ile kolunu çizim, onu indirdi Filo-sokak Ludgate-tepe, ve böylece, kapalı yol, içine bir taverna. Burada, nerede, küçük bir odaya gösterildi Charles Darnay yakında ile gücünü alınması konularında iyi düz yemek ve iyi şarap: Karton liman onun ayrı şişe, aynı masada ona karşı otururken ona ondan önce ve onun tam yarım küstah bir şekilde. 'Bu karasal ait olduğunu, ancak, hissediyor musunuz düzeni tekrar, Sayın Darnay? ' 'Ben korkutucu yer ve zaman ile ilgili karıştı, ama Olduğunu hissetmek gibi şimdiye kadar iyileşecek duyuyorum. ' 'Bu büyük bir memnuniyet olmalı!' O acı dedi ve yine cam dolu: olan büyük bir. 'Bana gelince, ben en büyük arzusu, unutmak olduğunu ben kendisine ait. Bu şarap gibi beni-hariç için hiç iyi vardır bunun için bu-ne de ben. Bu yüzden o çok benzer değildir.
Gerçekten de, ben herhangi bir çok benzer değildir düşünmeye başlarlar Özellikle, sen ve ben ' Bir gibi olmak günün duygu ve onun kaba tavır bu çift ile orada olmak duygu, karıştı rüya, Charles Darnay cevap nasıl bir haldeydi; son olarak, hiç de cevap verdi. 'Şimdi akşam yemeği yapılır,' Karton halen 'neden, dedi Bir sağlık, Sayın Darnay demiyorlar, neden vermeyin sizin tost? ' 'Ne sağlık? Ne tost? ' 'Neden, bu dilin ucunda. Olması gerektiğini, bu olmazsa olmak, ben orada yemin edeceğiz. ' 'O Bayan Manette,!' O içti karşısında tam onun arkadaşı arıyorsunuz Pepee tost, Karton karşı omzunun üzerinden bardağını fırlattı bu parçalara titredi duvar,, daha sonra, zili çaldı ve başka emretti. 'Bu, karanlıkta bir antrenör için el adil bir genç bayan Sayın Darnay! 'Onun yeni kadeh ruing dedi. Hafif bir kaşlarını ve öz 'Evet,' cevap vardı. 'O tarafından acıyordu ve tarafından ağladı için adil bir genç bayan! Nasıl bir duygu? Olması, kişinin yaşam için yargılanıyor değer mi Bu sempati ve şefkat nesne, Bay Darnay? ' Yine Darnay bir kelime değil yanıtladı. 'O çok fazla, mesajınızı için memnun oldu zaman onu verdi. Değil o memnun oldu gösterdi, ama o oldu herhalde. ' Kinaye Darnay için zamanında hatırlatma olarak hizmet ettiğini Pepee Bu nahoş arkadaşı, kendi özgür iradesiyle, günün boğaz onu yardımcı oldu. O için diyalog döndü Bu noktada, ve bunun için ona teşekkür etti. 'Ben ne bir teşekkür istiyorum, ne de herhangi bir hak,' dikkatsiz sert cevap oldu. 'Bu ilk etapta, ilgisi oldu ve ben Ben ikinci, bunu neden bilmiyorum. Sayın Darnay, bana izin Sana bir soru sorabilir. ' 'Senin iyi niyet için İsteyerek ve küçük bir dönüş.' 'Eğer ben özellikle sizin gibi düşünüyor musunuz?' Pepee oyunları 'Gerçekten, Sayın Karton,' döndürülen garip düzelmesine, diğer, 'Ben kendime soru sordum değil.' 'Ama şimdi kendinize şu soruyu sorun.'

0 yorum: